ناراحت کنندس جدا....

- سلام !

- ...

- چرا جواب نمی دی ؟

- حوصله ندارم !

- برو درس بخون

- حوصله ندارم !

- اتاقتو تمیز کن

- حوصله ندارم !

- بیا برو کلاس ورزشی

- حوصله ندارم !

- می خوای بیام بریم بیرون بچرخیم؟

- نه حوصله ندارم

- برو به دوستت زنگ بزن باهاش حرف بزن

- نه حوصله حرف زدن ندارم

- آیدیت روشنه یکی پی ام میده / بیا نت حرف بزنیم....

- نه شرمنده من حوصله  ندارم 

- برو شوهرکن همه رو راحت کن دیگه اه...

- شوهر ؟ نه حوصله شوهر ندارم

-  تلویزیون نگاه کن ؟

- چیز بدرد بخور نشون نمیده ! نه حوصله ندارم

- بشین مث قبلنا شعر و داستان بنویس

- نه شعرم نمیاد ! حوصله زور زدنم ندارم

- برو بخواااااااااااااااااااااااب خووووووو !

- خواب ؟ حالا چون اصرار میکنی خاطرتم خیلی عزیزه باشه ! من رفتم بخوابم

راستی تا نرفتی پول میخوای؟احتیاج داری؟

اره فدات شم....میریزی فردا به کارتم....

اره ارواح خاک عمت......

پ.ن:گاها ادم از گذشته ای که با افراد داشته پشیمان میشود....


حوصله ندارم اما همه‌ی قصه‌رو میگم

همه‌ی قصه‌رو حتی اونجایی که دوست ندارم

بذار صحبت کنیم این بار جای اینکه بنویسیم

راجع به دوجین سوال و یه سری عقده‌ی بدخیم

...»

رضا یزدانی

نظرات 2 + ارسال نظر
fantik جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 11:03 http://fantik70.blogfa.com

+ اون تیکه اولش من بودم...تا قسمت خواب.
+ هر کاری ب نظرم میاد حوصله شو ندارم.... حتی غذا خوردن

+ اقا علی خوبی .... مدتها بود نمیتونستم برات نظر بذارم.....
با کمال نا باوری دیدم ارسال شد...


+ســــــــــــــــــــــــــــــلام

خوشحال شدم وقتی کامنتت رو دیدم....

مهدیه پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 20:10 http://fereshtehaye-no1.mihanblog.com/

حوصله ندارم...

چرا؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.