....

ﺁﻳﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺍﮔﺮ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ 11 ﺭﻭﺯ
ﻧﺨﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﺧﻮﺍﺑﺘﺎﻥ
ﺑﺒﺮﺩ،
ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﻣﺮﺩ
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺩﺭ ﺩﺍﻧﻤﺎﺭﮎ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ
ﭘﻮﻝ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ
ﺗﺎ ﺑﻪ
ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺮﻭﻧﺪ
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺷﻤﺎ 200 ﻣﺎﻫﯿﭽﻪ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ
ﺑﺮ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮏ
ﻗﺪﻡ
ﺑﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﯾﺪ
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺩﻟﻔﯿﻦ ﻫﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺗﯽ
ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ
ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ
ﺑﺎ ﺍﺳﻢ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺩﺳﺖ ﺧﻂ ﺑﺪ ﺩﮐﺘﺮﻫﺎ
ﺳﺎﻟﯿﺎﻧﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﺮﮒ
7000 ﻧﻔﺮ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ .
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ۱۰ ﺳﺎﻝ ﮐﻪ
ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﯿﺪ .
ﺻﻮﺭﺕ ۱۵ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﯿﺎﻧﮕﯿﻦ ﻫﺮ ﻓﺮﺩ
ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ 60 ﻫﺰﺍﺭ
ﻓﮑﺮ
ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ 80 ﺩﺭﺻﺪ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻨﻔﯽ ﺍﺳﺖ
ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ : ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯽﮐﻨﺪ ﺍﮔﺮ
ﺍﻭﻟﯿﻦ
ﺍﺷﮑﺶ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ٬ ﺍﺯ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ
ﺍﺯ
ﭼﺸﻢ ﭼﭗ ﺑﺎﺷﺪ٬ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺍﺳﺖ .
( جالبه )

نظرات 4 + ارسال نظر
دوشیزه مُتوهم چهارشنبه 11 دی 1392 ساعت 10:37 http://bedone-chatr.blogfa.com

جالبه ی چی اون ور تر از جالب!
فکم افتاد....!

بله.....

امیلی دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 19:53

من اعتراف میکنم که بدخطم ولی نسخه رو خوش خط مینویسم!
مورد آخری خیلی جالب بود

خداییش مورد اخری رو هم خودم خیلی حال میکنم.....

ندنیک دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 10:03 http://blue-sky.persianblog.ir

اخریش را از همه بیشتر دوست داشتم. اما تا حالا اشک شوق ندیدم

اشک شوق ندیدی؟؟؟؟
جدا؟؟؟/

شبــ نم یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 07:52

دستخط دکترا یه طرف ..ناشی بودن داروخانه چی هم یه طرف ..
من بارها شده دیدم که دارو رو اشتباهی دادن ..برای همین وقتی خودم دکتر میرم همونجا نسخه م رو میخونم و در مورد داروها با هاش مشورت میکنم ....بعد هم که دارو رو میگیرم همونجا توی داروخانه نگاه میکنم که ببینم دارو رو درست دادن یا نه ..

مصداق کار از محکم کاری عیب نمیکنه هستی دیگه تو....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.