روشهای شوهریابی

۱)روش جزوه ای(مخصوص دانشجویان): در این روش شما در راه پله دانشگاه کمین کرده و مقداری برگه دستتون میگیرید و سوژه مورد نظر رو مد نظر گرفته,در این هنگام برخورد شدیدی با طرف کرده و برگه ها پخش زمین میشود و شادوماد خم میشه برگه ها رو جمع کنه و ی دل نه صد دل زیرچشی عاشق شما میشه

شانس های ازدواج : دکترx, مهندس y, من و....(کمترین احتمال) 

2)روش اشرف خانومی: در این روش شما به همراه اشرف خانوم و دوستان دم در نشسته و سبزی پاک میکنید, کلم خورد کرده و سرکه اضافه میکنید,پس از چند روز آنها شما را عروس گلم صدا کرده و صاحب خواستگار میشوید.

شانسهای ازدواج: رضا کچل, اکبر قصاب, علی مکانیک, موری عقرب, بهزاد کلاغ من و.. .. 

3)روش پلاستیکی: در این روش شما برای خرید میوه و سبزی به بیرون رفته و کلی پلاستیک در دست خود هنگام برگشت دارید, در این هنگام یهو یکی میگه آبجی بذار کمکت کنم و ی دل نه صد دل از سر تا ته کوچه عاشقتون میشه

شانسهای ازدواج: فردین, بهروز وثوق, داداش کایکو, ملوان زبل, من و... 

4)روش جاده ای: در این روش لاستیک ماشین خود را پنچر کرده و کنار جاده ایستاده تا فرد مورد نظر پیداش شه بیاد کمکتون,اگه ازطرف خوشتون نیومد با اخم میگید مرسی شوهرم الان میاد عوض میکنه و یارو میره,اگ از طرف خوشتون اومد ی کلمه میگید:آخه لباستون کثیف میشه.طرف ی دل نه صد دل با این ی کلمه عاشقتون میشه.

شانسهای ازدواج: در این روش شما با چهره های مختلف امکان روبرو شدن دارید اما نترسید, از قبیل:اکبر دماغ, چنگیز سیبیل, وحید گوجه, علی بربری, حسن خوشگله, سعید خیار, مجید کله, ممد گلخار, داود مایتابه, من و.... 

5)روش شماره ای: در این روش شما در خیابون به پسرها آمار داده و شماره میگیرید,که من این روش رو توصیه نمی کنم

شانسهای ازدواج: مجید کله, محسن پپه, حمید خیارشور, رضا کره, کریم ببعی, مهران ببو, ناصر کلم و من و..... 

6)روش کوهی: در این روش شما به کوه رفته و بلند فریاد زده "من شیرینم" کجایی پس؟

شانسهای ازدواج: فرهاد تیشه باز (که جدیدا معتاد شده بهش میگن فرهاد شیشه باز)! خسرو پرویزززززز (که الان آدم شده فامیلیشو گذاشته پرویز اما ما قبلا تو محل خسرو مگس صداش میکردیم), من و... 

7)روش اینترنتی: در این روش شما باید به خواستگاری این اشخاص بروید
شانسهای ازدواج: دوست خوبم گوگل گوگولی(بچه گوگوش و بروسلی)
, استاد خوبم یاهو یابوزاده, من و.... 

8)روش سوسی(سوسولی): در این روش شما مانتو مشکی, شال صورتی, کفش صورتی, لاک صورتی و...باید استفاده کنید.

شانسهای ازدواج: مانی پنکیک, ساسی چش قشنگ, امیر خط چش, کامی فر مژه, سامی نمکی, پلنگ صورتی, من و... 

9)روش شگفت انگیز: در این روش شما از شارژ شگفت انگیز ایرانسل استفاده کرده و در قرعه کشی ایرانسل برنده یک دستگاه پورشه میشوید و صاحب میلیونها خواستگار می شوید !

شانسهای ازدواج:هرکی که فکرشو کنی به جز من!چون تا الان اگه قرار بود زنم بشی تو 8تای قبلی شده بودی نه الان که ماشین داری, لیاقت منو نداری

نمیفهمند....

ما ماهواره نداشتیم
ما را رستوران نمی بردند که بدانیم جوجه کباب چه شکلی است
ما خیلی قانع بودیم به خدا
صحنه دارترین تصاویر عمرمان عکس خانم های مینی ژوب پوشیده بود توی مجله های قدیمی
یا زنانی که موهایشان باز بود توی کتاب های آموزش A.B.C.D
زنهای فیلمهای تلوزیون ما توی خواب هم روسری سرشان می کردند
حتی توی کتابهای علوممان هم با حجاب بودند
ما فکر می کردیم بابا مامان هایمان ما را با دعا کردن به دنیا آورده اند
عاشق که می شدیم رویا می بافتیم
موبایل نداشتیم که اس ام اس بدهیم
ما خودمان خودمان را شناختیم
بدنمان را
جنسیتمان را یواشکی و در گوشی آموختیم
هیچکس یادمان نداد
و حالا گیر افتاده ایم بین دو نسل
نسلی که عشق و حال هایشان را توی شهر نو ها و کاباره های لاله زار کرده بودند
و نسلی که دارد با فارسی وان و من و تو و ایکس باکس و فیس بوک بزرگ می شوند
و هیچکدامشان مارا نمی شناسند و نمی فهمند !!

سر میزنم.....

سلام.... 

به علت یه سری مشغله های کاری نمیتونم مطلب جدیدی بذارم..... 

به محض اتمام کارم برمیگردم....... 

پ.ن:به دوستان اما سر میزنم حتما....

به یاد ترور دسته جمعی هموطنانمان توسط داعیه دار حقوق بشر

28 دقیقه مانده بود به پایان. به وقتی که 57 کودک دست پدر و مادرشان را بگیرند و از پله‌های هواپیما پایین بیایند. 28 دقیقه تا وقتی که 290 مسافر پایشان را روی خاک دبی بگذارند... اما به جای خاک، پایشان به دریا باز شد.

 ناو امریکایی که در خلیج‌فارس پرسه می‌زد تصمیم گرفته بود 290 مسافر ایرانی و خارجی هواپیما را به آتش بکشد و این کار را درست در ساعت 10:22 صبح انجام داد. 28 دقیقه مانده به پایان پرواز.

 یکشنبه 12تیرماه 1367 ایرباس 300 فرودگاه بندرعباس را به مقصد دبی ترک کرد. با 57 کودک 2تا 12 ساله و 42 مسافر خارجی و 110 زن و مرد ایرانی. در همان زمان قایق های تندروی سپاه پاسداران در جنوب قشم با مهاجمان آمریکایی در جدال بودند. ناو امریکایی «وینسنس» که یک ماه قبل از این حادثه از بندر «سن‌دیه‌گو» وارد خلیج‌فارس شده بود، بدون آن که در برنامه باشد، به آب های مرزی ایران نزدیک شد و بهانه ای برای درگیری فراهم کرد.

در این درگیری، سپاه پاسداران یکی از هلیکوپترهای امریکایی را هدف قرار داد و منفجر کرد، ناو جنگی آمریکایی اما جواب این حمله را با شکار هواپیمای مسافری ایران داد. اتفاقی که بعدها به عنوان یک خطای غیرعمد از سوی ناخدا ویل راجرز فرمانده ناو معرفی شد و امریکا هیچ اتهامی را رابطه با حمله عمدی به یک هواپیمای غیرنظامی نپذیرفت 

 مدت ها بعد  از این حادثه ناخدا راجرز فرمانده یو اس اس وینسنس در یک مصاحبه با شبکه نشنال جئوگرافیک گفت که از نظر او سیگنال های دریافتی برای غیرنظامی و بی خطر دانستن هواپیما کافی نبوده و او به همین دلیل دستور آتش را علیه هواپیمای مسافری ایران صادر کرده است.

اما ناخدا دوم دیوید کارلسون فرمانده یو اس اس اسلایدز در سال 2005 در بازگویی خاطراتش می گوید: «سیگنال های نیروهای نظامی ایران کاملا واضح بود و جایی را برای اشتباه باقی نمی گذاشت. وقتی راجرز اعلام کرد که می خواهد هواپیمای ایرانی را سرنگون کند دوباره مانیتورهای کشتی را چک کردم و دیدم هواپیما دارد اوج می گیرد. به خدمه ام گفتم: معلوم هست راجرز دارد چه غلطی می کند؟»
 بعد از وقوع این حادثه دولت آمریکا ۵۵ میلیون دلار به خانواده‌های قربانیان و ۴۰ میلیون دلار برای غرامت ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری به عنوان کمک بلاعوض به ایران پرداخت کرد. اما هیچ مسئولیتی درباره این حادثه به عهده نگرفت و هیچ‌کدام از خدمه ناو وینسنس تحت پیگرد قرار نگرفتند. ویل راجرز، فرمانده این ناو هم چند سال بعد هنگام بازنشستگی مدال افتخار گرفت.

تشکر......تشکر

در چند هفته اخیر، صداوسیما عملکرد محیرالعقول، منفجرالانظار و متحول الاحوالی داشته که موجب حظ‌العین مردم و محظوظ شدن جوانان گردیده است. (ما از این ترکیبات عربی زیاد بلدیم، اگر می خواهید، در متن‌هایمان بیشترش کنیم تا جگرتان حال بیاید.)

مسعود مرعشی در بهار در ادامه نوشت: خرق عادت‌های صداوسیما از زمان انتخابات ریاست جمهوری امسال آغاز شد. در آن روزها مردم با چشمانی گرد شده، یکدیگر را نگاه می‌کردند و می‌گفتند: «دیدی توی صداوسیما روحانی اسم خاتمی و هاشمی رو آورد؟!» «پسر دیدی صداوسیما بخش سخنرانی خاتمی راجع به حسن روحانی رو سانسور نکرد؟!»

چه کسی تصور می‌کرد صداوسیما با وسعت نظر تمام، تصویر و صدای سخنرانی سیدمحمد خاتمی را پخش کند؟ واقعا این همه سعه صدر؟ این همه بلند‌نظری؟

کجای دنیا را سراغ دارید تلویزیون رسمی کشوری سخنرانی رییس‌جمهوری سابقش را پخش کند و از او به نیکی یاد کند؟

اما این پایان کار نبود! چرا که صداوسیما در یکی دو روز اخیر هم با پخش تصاویر بانو شکیرا و برخی هموطنان خارج از کشور در حاشیه مسابقات فوتبال و والیبال، موجی از ناباوری، شعف و امید ایجاد کرده که بیا و ببین…

اما این فقط صداوسیما نیست که این‌طوری کرده، خیلی ارگان‌های دیگر هم این روزها دارند این‌طوری می‌کنند و کار به جایی رسیده که حتی نیروی انتظامی، تشکر تشکر!

تا جایی که آقای روحانی هم دیروز در همایش افق رسانه ملی گفت: «از رسانه ملی و نیروی انتظامی تشکر می کنم که آستانه تحمل را بالا بردند.»

از آنجایی که ما ایرانی‌ها مردمان قانع و زود راضی شونده‌ای هستیم، اتفاقات اخیر موجب شده شاخص امید به زندگی در کشور از ۶۰ سال به ۱۲۰ سال افزایش یابد.

اگر با همین فرمان پیش برویم، اتفاقات زیر دور از دسترس نیست:

- آغاز برنامه «آزی تاک»، با اجرای آزاده نامداری در شبکه دوم سیما

- پوشش زنده کنسرت «عدل» با اجرای عادل فردوسی‌پور!

- افشای هویت واقعی «عموی سوباسا» و رابطه عموی مزبور با مادر سوبا، در اخبار جوانه‌ها.

- پخش زنده شادی بعد از گل «جنیفر لوپز» از دوربین پشت جایگاه، تکرار شادی بعد از گل همسر «پیکه» از دوربین جلوی جایگاه و تکرار شادی بعد از گل مدافعان قرمزپوش از وسط جایگاه.

- پخش مجدد سریال «اوشین» با رویکردی جدید و با عرف تازه‌ای که صداوسیما در پیش گرفته.

- شروع اخبار «پاپاراتزی از سلبریتی‌ها می‌گوید»، با اجرای خوب «کامران نجف‌زاده».

- آغاز مسابقهIranian Idol با اجرای زنده خردادیان در شبکه تهران.

- پخش سریال‌های «عمر گل لاله»، «friends» و اسپارتا… (نه دیگه! این سریال آخری را دیگر بیخیال! خوب نیست در این حد هم باب شوخی را باز کنیم!)